Сообщения пользователя: Robie7979

Тема: Торговая площадка | 19 Июня 2024 17:40:14
Сообщение #30
UncleanOne, you blocked the trades by restricting it to such a small amount of space so that is the desire to block trades and thats why we want it gone along with the last 3 updates you have done nothing but been bad updates that is negative for the player base
Тема: reversal of market update | 18 Июня 2024 15:35:21
Сообщение #29
Цитата: RedBarmaley
Если купленное для перепродажи, купят в течение месяца, то оплата доедет с учётом старого радиуса.
we dont care about that we want our market range back as you have cut us off from all markets so any new player also is cut of from the markets
Тема: дендра | 18 Июня 2024 13:15:09
Сообщение #28
what a way to screw over every person who spends in this game and the last part of your population
Тема: removal of fleet warm up changes | 18 Июня 2024 13:04:44
Сообщение #27
Again another bad update that is screwing us over without lube i wish to change back to the old warm up times as now it takes 10minutes for fighters to warm up to move instead of 2minutes thats a massive change

UncleanOne
18 Jun 2024 12:45:06
Acceleration time now decreases in proportion to speed to the power of ⅓, instead of ½ (дендра).

Опять еще одно плохое обновление, которое выводит нас из строя без смазки. Я хочу вернуться к старому времени разминки, так как теперь бойцам требуется 10 минут, чтобы разогреться перед движением, а не 2 минуты, это огромное изменение.


НечистыйОдин
18 июн 2024 12:45:06
Время ускорения теперь уменьшается пропорционально скорости в ⅓ степени, а не в ½ (дендра).
Тема: reversal of market update | 18 Июня 2024 12:40:52
Сообщение #26
Цитата: Zlobniy_Trindl
Там ниже есть тема про координаты присутствия. И Вася четко дал понять, что не смотря на решения сената сделает все по своему. Я не помню ни одного случая когда решения сената выполнялись четко, без двояких трактовок, или еще как не менялись очередной обновой. Почему вы решили, что тут это прокатит?

П. С. На счет порезки дендр. Не мешайте, тут пчелы против меда. Когда был майдан как раз перекрывали дендры. Сейчас вася сократил способность продавать на дендрах. Значит новички не будут дотягиваться до дендр. А у нас основные донаты они и альтаир... Так что по сути админы сами отмораживают ушки на зло нам
yes they have cut all the big spenders even the little spenders off from markets that would encourge u to buy things from so the big whales when they join game will now not spend a penny
Тема: reversal of market update | 17 Июня 2024 15:36:02
Сообщение #25
with todays great update today we can no longer see alot of markets i wish to have this changed back to how it orignaly was as this affects alot of players and trading withen the game please post your comments on this as i didnt no how best to word it so if you have any ideas i can change it and put it up again worded better

The Arboretum's range of action has been reduced to 50k km.
Delivery of payment and return of goods for another month will be carried out taking into account the old radius.

с сегодняшним замечательным обновлением мы больше не видим многие рынки. Я хочу, чтобы это изменилось обратно к тому, как это было изначально, поскольку это влияет на многих игроков и торговлю в игре, пожалуйста, оставляйте свои комментарии по этому поводу, так как я не знаю, как лучше сформулировать если у вас есть идеи, я могу изменить их и выложить снова, в более качественной формулировке.


Дальность действия Дендрария уменьшена до 50 тыс. км.
Доставка оплаты и возврат товара еще за месяц будет осуществляться с учетом старого радиуса.
Тема: Market fee | 12 Июня 2024 16:18:35
Сообщение #24
Цитата: ill
Bonjour. Je ne suis pas d'accord avec cette proposition. Une proposition doit être réalisable et acceptable par les administrateurs du projet. Vous savez que les administrateurs n'accepteront pas de réduire les frais sur le commerce. Je vous prie de bien vouloir comprendre que mon opposition n'est pas dirigée contre vous, personnellement. Vous êtes dans la même alliance que moi. Je me permettrai de soumettre une autre proposition, qui pourrait, à mon avis, répondre favorablement à votre demande et être réalisable et acceptable par les administrateurs. Bien cordialement.
yes i understand i could of probly added in a way for them to do it that would work well with them also :)
Тема: Market fee | 12 Июня 2024 11:11:28
Сообщение #23
Today i propose a reduction in the market fees by 50% as it is exepsive to buy and sell resources and ships there is no profit in it after investing thousands of hydrians into officers to build certain ships to sell and the market due to the fees so i propose a 50% reduction in the buying and selling fee

Сегодня я предлагаю снизить рыночные сборы на 50%, поскольку покупать и продавать ресурсы и корабли дорого, в этом нет никакой прибыли после вложения тысяч гидрианов в офицеров для постройки определенных кораблей для продажи и рынка из-за комиссий, поэтому я предлагаю снижение комиссии за покупку и продажу на 50%
Тема: 2 x Crazy Promotion | 22 Апреля 2024 23:49:58
Сообщение #22
Reimund, 100% is not worth it look at the differnce betweem my human and my xerj https://prnt.sc/zZKgU_h4hMCw human and my xerj https://prnt.sc/mPqjQbg8aB5L why is there so much a differnce price when there isnt in res gain
Тема: Additional loss of damaged fleet units at the end of battle | 24 Января 2024 18:53:45
Сообщение #21
Victoria, another great way to kill the game with another poor update that no one wanted
Тема: delete account | 3 Ноября 2023 13:33:14
Сообщение #20
Frat, to delete your account you do this via going to options and marking it for 7 day removal
Тема: Gravity Gun | 19 Октября 2023 12:34:00
Сообщение #19
Montazzame, I'll see if I can come help u
Тема: Proposal for game change to Battle Speed | 18 Октября 2023 13:46:11
Сообщение #18
At present Battle Speed (the speed that a ship can move within a battle) is fixed per ship type, whereas the Flight Speed (the speed at which a ship flies between planets/systems) can be improved with Research and Experimentals and Officers/Mutants/Elders. It would be more logical if Battle Speed was relative to Flight Speed, and also it would introduce more variety and encourage interaction during battles to exploit the speed of better developed ships to tactical advantage.
For Flight Speed with appropriate research, Experimentals and Officers/Mutants/Elders the actual speed can be double or triple the basic speed and I feel that the same should be reflected in Battle Speed.
e.g. Scourge has a Battle Speed of 800 and Mudkip has a Battle Speed of 570 and these are fixed so nomatter the ship development Scourge will always catch the Mudkip. However, the Mudkip Flight Speed can be increased from the basic 800 to easily double this (and the same is true of the Scourge Flight Speed from the basic 666). If Battle Speed more closely represented Flight Speed it would be perfectly possible for the Mudkip to outrun the Scourge and use its range to take multiple shots for the skilled player who learns how to exploit this interactively in battle. My suggestion is that Battle Speed is a fixed percentage of Flight Speed, although other options such as independent Research or Experimentals could be an option to consider.


В настоящее время боевая скорость (скорость, с которой корабль может двигаться в бою) фиксирована для каждого типа корабля, тогда как скорость полета (скорость, с которой корабль летает между планетами/системами) может быть улучшена с помощью исследований и экспериментов и офицеров/мутантов. /Старейшины. Было бы более логично, если бы боевая скорость была соотнесена со скоростью полета, а также это вносило бы больше разнообразия и поощряло взаимодействие во время сражений, чтобы использовать скорость более развитых кораблей для получения тактического преимущества.
Для скорости полета при соответствующих исследованиях, экспериментаторов и офицеров/мутантов/старейшин фактическая скорость может быть в два или три раза выше базовой скорости, и я считаю, что то же самое должно быть отражено в боевой скорости.
например У Scourge боевая скорость равна 800, а у Mudkip — боевая скорость 570, и они фиксированы, поэтому независимо от развития корабля Scourge всегда будет ловить Mudkip. Тем не менее, скорость полета Мадкипа можно увеличить с базовых 800 до удвоения (то же самое относится и к скорости полета Плети по сравнению с базовыми 666). Если бы боевая скорость более точно соответствовала скорости полета, то Мадкип вполне мог бы обогнать Плеть и использовать ее дальность для выполнения нескольких выстрелов для опытного игрока, который научится использовать это в интерактивном режиме в бою. Я предлагаю, чтобы боевая скорость представляла собой фиксированный процент от скорости полета, хотя можно рассмотреть и другие варианты, такие как независимые исследования или эксперименты.
Тема: Компоненты чертежи | 12 Октября 2023 19:26:39
Сообщение #17
zemlyanin_, i do agree with u but the cost of the drawing to make these components is way over priced having to blow aasters up ect for materials ect this why no one cares for them
Тема: Facebook login | 28 Сентября 2023 22:03:06
Сообщение #16
I am asking for all Facebook log in accounts that arnt able.to log in to be put into holiday mode and compensate any loses they have taken due to not being able to log in untill the issue is fixed as this is taking.over a week to resolve
Тема: PotY | 22 Сентября 2023 20:15:43
Сообщение #15
Marsman, id probly say id be more intrested if it was in brackets of points size and teir as its just the top people who win it so 0 intrest in it atm
Тема: Game killer | 15 Сентября 2023 17:15:10
Сообщение #14
BCKiller, you can remove them via psi or via downgrading the building one level
Тема: PotY | 8 Сентября 2023 18:42:26
Сообщение #13
Marsman, do you think that would make a differnce if you do then yes but if you dont then no :D
Тема: imideate reversal | 22 Августа 2023 18:21:27
Сообщение #12
SATANIK, we didnt ask for the fog of war it came from a suggestion from 2009 from a player who is no longer in the game it was implemented badly and without warning or even testing hidden objects have always been a thing and to instantly change it over night was wrong no warning and no chance to get this new stealth item witch i beleieve isnt even in the game yet so we wish for it to be rolled back till they fix all of it and give actualy players a chance to adapt to it we dont play with admin commands on so every move we make we have to calaculate everything
Тема: imideate reversal | 22 Августа 2023 13:46:02
Сообщение #11
beercrazy, Sorry i though it was clear we want the removal of the fog of war and reinstate the ability to turn on hide our stations again without the need to build something that we have to find in expo a roll back of the server would be nice but i feel that wouldnt be feesable with all the progress people have made since the update would be lost.so it is the removal the fog of war and the return of hiding our objects again would be the outcome we want